Κυριακή 24 Μαρτίου 2013

λεφτα δεν υπαρχουν


Απόψε η ακροστοιχίδα θα λειτουργήσει ανάποδα και καταιγιστικά, μπας και παρασυρθεί το ουράνιο σύστριγγλο και βγάλει το σκασμό, ξεμπερδεύοντας μια και καλή με την ουράνια ξήγα για να βουλωθούνε στόματα και αυτιά να τελειώνουμε μπας και ηρεμήσουμε και ακούσουμε την κοσμική μουσική γαμώτοκέρατό μου που παίζει συνεχόμενα κι ας προσπαθούμε να τη σκεπάσουμε με τις κακόγουστες στριγγλιές μας ηλίθια ανθρωπάρια με ανάγκες και βεβαιότητες

Γιαυτό η ακροστοιχίδα πρέπει να λειτουργήσει ανθρώπινα και κατευναστικά, να αφήσουμε λίγο τους εαυτούς μας να γδυθούμε σαν παιδιά στην ακρογιαλιά κραδαίνοντας μωρά στο ηλιοβασίλεμα, σαν τελειωμένοι χίππηδες να γίνουμε ένα με το κύμα να συναντήσουμε τον Ελυάρ που ήξερε τη σωστή παραλία, να χτίσουμε τις καβάτζες μας ένα δευτερόλεπτο πριν τη συντριβή άλλου ενός αστεροειδή

Χωρίς ασπίδες και χωρίς λεφτά, και χωρίς μίσος και χωρίς επανάσταση και χωρίς πλάνο και χωρίς πρότζεκτ 

Το κακό είναι ότι πριν γίνουν όλα αυτά πρέπει να οργανωθούμε, να οργανώσουμε κυρίως τη δολοφονία της αθωότητάς μας γιατί αυτή είναι ο χειρότερος εχθρός, γιατί τα κακά και οι συμφορές μας βρήκαν νύχτα όπως πάντα και τα νομοσχέδια πέρασαν το σαββατοκύριακο και οι μεγάλες κομπίνες γίνανε τον αύγουστο και δεν μπορούμε ακόμα να το χωνέψουμε

Και διακοπές κάνουν οι φλώροι, εμείς δεν κάνουμε διακοπές, καριόληδες, είμαστε φουλ τάιμ συνειδητότητα και φουλ τάιμ πόνος, και φουλ τάιμ προετοιμάζουμε μια τυφλή θυσία, μια μάταιη εξέγερση κι ας τρέμουμε τη νύχτα κάτω από εφιάλτες, κι ας ζαλίζουμε τα αρχίδια ολονών 


Εγώ δεν είμαι αυτός που νομίζατε, εγώ είμαι αυτός που δεν ξέρει κανείς, και αυτό βάλτε το καλά στο μυαλό σας, γιατί εγώ έχω κατασταλάξει και ξέρω τι είμαι, και θα σας βγάλω έξω να σας κεράσω μια μπύρα και να σας πω ότι δεν μπορείτε να καταλάβετε ποιος είμαι εγώ και τι περνάω εγώ και τι νομίζω εγώ


Ώχου αδερφάκι μου είσαι κι εσύ άλλος ένας
Πες την αλήθεια ή σκάσε πια

Α δοκίμαστο και απ’αλλού φερμένο
Γ αληνεμένο και αλυσοδεμένο
Α πό μυρωδιές που μύρισες στα πέντε σου
Π ηγάδια με φωλιές πουλιών στους πάτους
Α ροτρα για χωράφια που μόνο σε φωτογραφίες είδες

Η ταν κι αυτά αληθινά

Σ ε μάτια αλλονών 
Κ αι σε ψυχές που δεν συνάντησες
Α λλά μια πούσαι εδώ
Σ υνήθισε τουλάχιστον αυτό,
Ε λευθερία υπάρχει.


υπεροπτικ 2013


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.