Πέμπτη 22 Νοεμβρίου 2012

Οι βιρτουόζοι της εξαπάτησης - Το νέο βιβλίο της βρυσηίδας στραμπουλίδου





  • τι θες εδώ τζων; έπρεπε να φύγεις από τη ζωή μου όσο ήτανε καιρός... Τώρα πια τίποτα δεν είναι το ίδιο.
  • Σκάσε τζέσικα. Το ξέρεις κι εσύ όπως κι εγώ ότι πατρίδα μας είναι τα παιδικά μας χρόνια, ξάδερφός μας ο πινόκιο και λατρεύουμε και οι δύο τα ψέμματα!
  • Τι εννοείς; ποια ψέμματα;
  • Σου είχα πει ότι είμαι γιος εργοστασιάρχη. 
  • Ναι τζων, το θυμάμαι... Εξάλλου πάνω στα χρήματα του πατέρα σου έχουμε στηρίξει όλο μας το πρότζεκτ.
  • Το πρότζεκτ.... Αυτό το φαιδρό κατασκεύασμα.
  • Φαιδρό; το πρότζεκτ; το πρότζεκτ ιδρύματος νέων παιδιών με τάση στον πολιτισμό και την επιμόρφωση;
  • Ναι μιρέλλα. Αυτό το πρότζεκτ εξαπάτησης ενηλίκων... Αυτό το πρότζεκτ που θα το κορόιδευε και ο μπιλ γκέητς ακόμα. Αυτό το πρότζεκτ για το οποίο ταξιδεύεις τόσο καιρό τώρα στο περού για να αντιγράψεις μοτίβα για τη μοκέτα του ιδρύματος.
  • Αυτό το πρότζεκτ το έχω σαν παιδί μου Τζακ.... Δεν καταλαβαίνω πού το πας... Γιατί είσαι τόσο κυνικός;
  • Γιατί βαρέθηκα τζούλια. Βαρέθηκα τα ψέμματά σου, και κυρίως βαρέθηκα τα δικά μου ψέμματα.... Ε λοιπόν τζούλια ο πατέρας μου δεν είναι εργοστασιάρχης. 
  • Και τι είναι; έχει τουλάχιστον λεφτά; έχουμε στεγνώσει τζων, δεν το καταλαβαίνεις;
  • Δεν έχει φράγκο. 
  • Όχι......
  • Είναι ένας απλός λιμενεργάτης σάρα. Ένας απλός λιμενεργάτης...
  • Καταστραφήκαμε....
  • Χα! Δεν καταστραφήκαμε γιατί ακόμα δε σου έχω πει όλη την αλήθεια τζέσικα!
  • Δεν.... Δεν μπορώ να αντέξω άλλη συναισθηματική διακύμανση. Μη μου πεις τίποτα καλύτερα Κεν.... Δε θέλω νακούσω τίποτα άλλο....
  • Σκάσε! Αυτό που δεν ξέρεις είναι τι δουλειά κάνει η μάνα μου.
  • Η μάνα σου; η μάνα σου που είναι σε μοναστήρι στα λιόσια και ζει μια πνευματική ζωή με προσευχή και άσκηση; τι μπορεί να κάνει η μάνα σου τζων;
  • Η μάνα μου τζούλια - κάθεσαι; κάτσε! - είναι εκατομμυριούχα εφοπλίστρια που δουλεύει στο γραφείο του βαρδινογιάννη.
  • Όχι... Όχι δεν είναι δυνατόν.
  • Κι όμως τζέσικα.... Η μάνα μου είναι μια πλούσια ρεσεψιονίστ.
  • Ίσως.. Ίσως τότε αυτή να μπορεί να μας βοηθήσει....
  • Ίσως.... Αν της το ζητήσεις ευγενικά. Έχω κλείσει τραπέζι για τους τρεις μας απόψε το βράδυ στου λαμόγια. 
  • Απόψε; τζων όχι!!! Τι έκανες;;;; δεν έχω τίποτα να φορέσω τζων.... Θεέ μου θα γίνω ρεζίλι....
  • Όχι τζούλια. Δε θα γίνεις ρεζίλι. Δεν είπαμε τέρμα τα ψέμματα;
  • Τζων.... Τέρμα τα ψέμματα.... Σε παρακαλώ όμως δε θέλω άλλες αποκαλύψεις.... Φτάνει για απόψε... Εξαντλήθηκα....
  • Σκάσε τζέσικα! Και κοίτα μέσα στον κάδο απορριμάτων για τροφές. 
  • Τον... Κάδο απορριμάτων για τροφές; μα δεν έχουμε κάδο απορριμάτων για τροφές... Έχουμε σκουπιδοφάγο! Τρελάθηκες Μπομπ;
  • Κοίτα πίσω από τον πάγκο.
  • Τι είναι αυτό;
  • Αυτό είναι το δώρο σου τζούλια.
  • Αχ.... Τζων......
  • Έλα, συγκινήθηκες...
  • Συγκινήθηκα τζων... Το ξέρεις ότι η ανακύκλωση είναι το απωθημένο μου.....
  • Και τώρα άνοιξε τον κάδο. Έλα έλα άνοιξε τον κάδο. Τελείωνε, άνοιξε τον κάδο.
  • ΤΖΩΝ!!!
  • Σαρέσει;
  • Είναι η ωραιότερη γούνα που μου έχουν χαρίσει ποτέ!
  • Γιατί πόσες γούνες σου έχουν χαρίσει;
  • Αυτή και άλλη μία. Αλλά τζών είναι.... Υπέροχη. Νομίζω ότι θα τα καταφέρω να εντυπωσιάσω τη μάνα σου απόψε.....
  • Ναι τζέσικα. Η μάνα μου ψαρώνει τραγικά μπροστά στο κύρος μιας γούνας. Κι έτσι το όνειρό μας..
  • Θα γίνει πραγματικότητα!!!
  • Σαγαπώ τζων!
  • Σαγαπώ τζέσικα!
  • Ευχαριστώ τζών!
  • Εγώ ευχαριστώ τζέσικα.... Εγώ ευχαριστώ.

αναξίμανδρος ή να το αλαφρύνουμε λιγάκι
υπερόπτικ 2012

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.